#TIPS&TRICKS

10 poze care o să te facă să crezi că OAMENII au luat-o RAZNA

Scris de Laura P la 13 aprilie 2018

Designeri, oameni de publicitate – sunt cu toții creativi și de multe ori au propria lor viziune asupra modului de implementare a ideii clientului. Se pare că așa se întâmplă și în cazul capodoperelor, în fața cărora cineva vrea ori să râdă, ori să plângă.

Creativitatea funcționează în moduri misterioase și deseori paradoxale. Gândirea creativă este o caracteristică stabilă, puternică și definitorie în unele personalități, dar se poate schimba și în funcție de situație și context.

1. Vase cu furnici

Vesela este unul dintre cele mai importante detalii de pe masă. De aceea există oameni care sunt foarte pretențioși în ceea ce privește vesela lor, mai mult sau mai puțin. Mulți dintre aceștia decis și să își decoreze propria veselă… dar în niciun caz așa.

2. Cum intri în această cabină de duș?


Oricine ar fi proiectat această baie, ori era foarte slab, ori nu se orienta deloc- și iată ce a ieșit.

3. Carte de colorat pentru copii în cinstea Paștelui


Deseori niște cărți aparent inofensive, pentru copii, pot stimula cu ușurință imaginația adulților mai degrabă decât pe cea a celor mici.

4. O parcare ciudată

O parcare reușită este în general destul de greu de făcut. Dar ce faci atunci când chiar indicațiile de la locul de parcare te fac confuz?

5. „Oh, mulțumesc, că în locul unde ar trebui să existe o altă gumă de mestecat, ai reușit să transformi pachetul în așa fel încât să pară, și doar să pară, că este acolo”.

Posesorul acestui pachet de gume s-a arătat cu adevărat enervat de trucul producătorilor.

6. Acum SpongeBob va veni la tine în coșmaruri

Chiar și simpaticul SpongeBob poate deveni înfricoșător pentru toți din jur. Mai ales prin ochii furioși.

7. Un poster publicitar pe care îl vei observa cu siguranță


Desigur că ești deja conștient că lucrurile nu sunt niciodată așa cum par, dar acum ai și o explicație științifică pentru asta- iluzii optice. Dar acest tip de publicitate va atrage cu siguranță mai multă atenție din partea trecătorilor. Și deși posterul pare distrus pentru moment, poate promovarea chiar va avea succes astfel.

8. Deci, unde ar trebui să îți arunci gunoiul?

„Material plastic. Hârtie și deșeuri alimentare. Cutii de conserve.” Reciclarea este una dintre cele mai bune metode pentru a avea un impact pozitiv asupra lumii în care trăim. Reciclarea este importantă atât pentru mediul natural, cât și pentru tine. Trebuie să acționezi rapid, deoarece cantitatea de deșeuri pe care o creăm crește tot timpul. Însă uneori chiar nu poți face totul de unul singur, e nevoie mai ales de coșuri de gunoi special amenajate.

9. „În videoclipul aceste poți viziona tutorialul.” Ah, nu

Popularitatea canalului de Youtube a depășit granițele Internetului și a ajuns până pe paginile de hârtie. Păcat că nu are aceeași funcționalitate.

10. Bine, poți să treci peste mărimea farfuriei, dar cum rămâne cu coșul de gunoi?

Ok, unele postere publicitare sunt cu adevărat ciudate- altfel de ce ar fi un coș de gunoi într-un afiș publicitar pentru sushi.

--