#TIPS&TRICKS

8 REMEDII care te scapă de orice fel de DURERI ale corpului

Scris de Laura P la 13 aprilie 2018

Între 15% și 25% dintre persoanele din SUA suferă de dureri de genunchi, care este a doua cauză majoră a durerii cronice. Dar chiar și fără ea, cu toții suferim de leziuni minore și oboseală din când în când. Oricât de suportabilă sau nu ar fi durerea, ai nevoie ca picioarele tale să fie perfect sănătoase. Iată câteva sfaturi despre cum să utilizezi terapia fizică pentru a te simți mai bine.

Verifică aceste exerciții simple pentru a te ajuta cu dureri de genunchi, picior și șold:

1. Ridicarea călcâiului

Pentru a începe, stai în spatele unui scaun și apucă-te de spătar. Ridică unul din picioare. Ridică încet călcâiul celuilalt picior până când stai pe degetele de la picioare. Pune încet călcâiul pe podea. Repetă acest exercițiu de 10-15 ori pe fiecare picior. Acest lucru îți va întări gleznele și va lucra mușchii din jurul genunchiului.

2. Mersul pe vârfuri

Acesta este un exercițiu simplu pe care îl poți face în timp ce faci curățenie în casă sau faci alte treburi. Pur și simplu mergi pe vârfuri într-un ritm rapid- astfel ți vei întări gambele și vei oferi un mic antrenament degetelor de la picioare și tălpii. Continuă mersul pe jos timp de 5 până la 15 minute sau până când obosești.

3. Rotiri de gleznă

Pentru a-ți lucra gleznele ar trebui să faci următoarele: Stând jos sau în picioare, ridică un picior. Rotește încet piciorul piciorului în mișcare circulară. Repetă această mișcare de 10 ori într-un cerc interior și de 10 ori în cercuri exterioare pentru fiecare picior.

4. Antrenament de rezistență

Pentru acest exercițiu, vei avea nevoie de o bandă de rezistență.

Fixează banda de piciorul canapelei sau de oricare piesă de mobilier rezistență. Pune unul din picioare sub celălalt, ușor îndoit la genunchi. Prinde banda de rezistență cu piciorul care e deasupra. Trage încet de bandă, îndoind piciorul spre cap. Repetă această mișcare de 10-15 ori pe fiecare picior. Acest exercițiu solicită gamba și mușchii coapsei interiori și exteriori.

5. Jocuri cu vârfurile de la picioare

E nevoie să dai o mai mare atenție degetelor de la picioare. Poți face asta prin mici jocuri. Mișcă-ți degetele de la picioare ori de câte ori ai ocazia. Pune un prosop pe podea și apucă-l cu degetele de la picioare. Pune pietricele mici pe pământ și încearcă să le pui într-un coș folosind doar degetele de la picioare.

6. Mers pe mingi

Pentru a te relaxa și a antrena tălpile picioarelor: Găsește o minge de tenis sau o minge cu un diametru similar. Stai pe un scaun. Pune piciorul pe minge și calcă pe ea. Împinge încet mingea cu piciorul spre degete și apoi înapoi. Bucură-te de masaj!

7. Masajul

Acupresura și masajul picioarelor sunt utilizate pe scară largă în întreaga lume. Dacă după o zi lungă te dor picioarele, așează două degete pe locurile din imagine și masează ușor timp de de până la 15 minute pentru o relaxare ușoară și rapidă.

 

Informațiile prezentate nu înlocuiesc personalul medical calificat!

--